skärvor av glas

Holy cupcakes! Varje dag kikar i brevlådan innan jag går in, oftast får jag inte mycket till post men idag låg ett paket till mig där i. Det var min bok. Herregud, det var min bok. Mitt namn i print. Min bok jag har slitit med under nästan ett helt år. Som mina vänner har slitit med i nästan ett helt år. Nu är jag både stolt och ett nervvrak. Skärvor av glas är äntligen klar. Så därför uppmanar jag er alla att besöka Vulkan.se och spana in min finfina novellsamling. För en liten summa pengar får ni så mycket mer än ett fint omslag och bra papperskvalité. Ni får ett äventyr!

Nu ska jag själv ut på äventyr. Au revoir, nu sticker jag till Paris!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag beställde en för två veckor sedan och väntar nu med spänning på att den ska komma i min brevlåda också:D

2008-04-24 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback