paris (i mitt hjärta)

image630



Nu är det inte många dagar kvar innan jag landar i Paris. Sitter och letar efter olika butiker att besöka och caféer att äta på. Självklart kommer jag besöka Café de Flore, så mycket som jag babblat om Simone och Sartre. Annars gapar agendan ganska tom. Vi ska leva Parisliv och mestadels strosa runt tror jag. Dricka kaffe och njuta på uteserveringar. Versailles blir det en dag också. Det ska bli underbart. Min absoluta favoritstad i världen (efter Stockholm) och fyra dagars ledighet. Om ni har några tips är det bara att kommentera!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vet vääärldens bästa hål-i-väggen, med vääärldens bästa mat - tyvärr kommer jag varken ihåg adressen eller namnet. Men, ett förslag är att ta mig med för jag kommer definitivt ihåg hur man hittar dit! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback