onsdag

Efter en ganska turbulent kväll igår så lyckades onsdagen rycka upp sig, och tur var väl det. Jag hade ett väldigt trevligt möte idag med MSU Östra Real Mocco där vi diskuterade politik, pinsamma incidenter från när vi gick i ettan och studenten. Jag tycker mycket om styrelsen och min smoothie gick inte heller av för hackor. Sedan fortsatte dagen ungefär i sina vanliga gamla hjulspår. Meningen var att det skulle vara ytterligare ett möte idag för min del, men då med MUF Söderort. Innan dess vankades det middag på Vapiano, men icke. Istället sitter jag hemma nu och äter sura godisar. Hur som haver, som vanligt är jag stressad till tusen så nu ska jag ta tag i alla mina projekt!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Stressa inte ihjäl dig Isabelle, det vore dumt! För övrigt är du ungefär den enda läsvärda bloggen som handlar om något annat än fashion (saying that even though I'm quite into fashion myself).

Postat av: Bells

Sandy: tack, det värmer! Jag är lite av en modenörd i smyg, men bloggar faktiskt knappt någonting om det, så det är kul att ha några läsare (då modebloggar har roffat åt sig nästan alla)!

2008-04-02 @ 22:13:39
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback