måndag

Men åh, idag går allt bara fel. Min vattenflaska sprayade ner mig på tunnelbanan. Axelremmen på min Miu Miu har gått sönder utan att jag riktigt vet hur det gick till. Min kamera är borta (men antagligen i Uppsala) och tunnelbanan jag satt på när jag skulle åka hem togs ur traffik. Min dag har verkligen inte börjat bra och jag har tusen saker att göra idag. Suck.

Uppdatering: MyTheresa (där jag köpte väskan) har åtminstone förstaklassig service. Jag får skicka tillbaka väskan och få den lagad, alternativt få en ny. Problemet är bara att det tar 4-6 veckor. Men tummen upp för att de ringde från Frankfurt ca. 10 minuter efter att jag mailade.


Kommentarer
Postat av: Emelie

RIP!

Postat av: Anna

Vad är det för en Miu Miu väska du har? :)

2008-04-08 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback