i feel like i'm in a movie when i walk around listening to my iPod

Igår var det dags för Vici och SP3C:s studentskiva med filmtema. Min plan var att komma som Holly Golightly från Breakfast at Tiffany's men då bristen på svarta fodral var total så kom jag som hippieglamourskådis på semester, typ. Det låter flummigt och det var det. Det var typ ett hopkok av allt. Men klänningen var fin i alla fall. Först vankades det speeddrickande av öl på Wollmars och sedan åkte jag och Josse till Kungsgatan och Fasching. Där dansades det lite, minglades lite och kramades lite på gamla bekanta. Det var trevligt, men tyvärr varade det inte allt för länge då jag behövde få lite skönhetssömns så jag inte virrar bort mig på Arlanda i eftermiddag. Oh well, här kommer lite bilder!



  

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kan inte bestämma mig för om jag ser gravid eller bara allmänt fet ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback