drinkar och dans

Igår var det dags för min något försenade 19års drink. Redan vid 20-tiden droppade folket in med blommor och presenter. Chris blandade drinkar och muddlade myntablad och lime tills armarna värkte. Jag sippade mojitos och skrattade. Gästerna åt sushi, vårrullar och wasabinötter. Det var väldigt trevligt och jag fick många fina presenter. Sedan tog vi vårt pick och pack och rullade iväg mot stan. Där väntade Ace och dans. Och vi dansade och dansade och dansade lite till. När det spelas Familjen, TTA, Håkan Hellström och andra godingar är det svårt att stå still. Sedan när fötterna värkte fram emot stängningsdags hamnade vi på McDonalds.

Det var en väldigt trevlig kväll men idag mår jag som jag förtjänar. Inte det minsta bakfull men jag har ont i varenda kroppsdel. Det känns som om jag varit i slagsmål och sedan blivit överkörd av en pansarvagn ett par gånger. Så går det när man dansar som om det inte fanns någon morgondag!

Ps. Kvällens coolaste måste ha varit Arman med sin pipa. Hur tufft är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback