det spritter i benen

Kan det annat än att spritta i benen när det är soligt utomhus? Knappast. Själv går jag omkring med ett fånigt leende på läpparna och lapar sol bakom mina Wayfarers. Snart är det helg också, och på fredag har jag och min karl varit tillsammans i ett och ett halvt år. Det är inte alls tokigt.

Idag var det lite skola, lite journalistiskt skrivande, ett hej till Josefine utanför Jensen och sedan en tur på stan. Jag letade efter en grön vippkjol men kom hem med ett par röda shorts och en t-shirt från Art by H&M. Det var inte så tokigt. Sedan provade jag galna solglasögon och fnissade för mig själv. Nu sitter jag här igen, bakom min laptop och redo att ta tag i allt plugg. Jag har börjat inse hur tråkigt mitt liv låter för er läsare. Jag bara pluggar, konstant, tror ni. Men det är fel. Jag gör faktiskt mycket roliga saker också, men det glömmer jag såklart att rapportera om här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback