det regnar här i Stockholm idag

image623
Foto: Hedi Slimane (någon som ser ett mönster?)


Usch. Jag hatar det här vädret. Igår svettades jag bara inomhus vid skrivbordet och pluggade men idag var jag tyvärr, iklädd min bylsiga täckjacka, tvungen att lämna min ljuva boning. Jag åkte till skolan och höll ett modernt danspass med klassen och sedan lekte jag diktator på litterära gestaltningen. Nu sitter jag här med mitt argumenterande tal i svenska c rörande nollvisionen av självmord. Någon som har en åsikt?

Jag har så mycket att göra att min kalender knappt räcker till. Ikväll borde jag ha gått på MUF Söderort möte men det hinner jag inte med. Istället ska jag roa mig med mitt tal, mitt CV och fixa och trixa med min novellsamling. Det låter spännande va? Det ska bli så skönt på lördag när allt är fixat och klart och jag bara kan skaka ur mig all anspänning på dansgolvet.


Uppdatering: Vad vuxen jag känner mig. Jag har precis sökt till universitetet.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bröstvårtan?

Postat av: Bells

Sarah: HAHA! Jag syftade på att det är samma fotograf som på de senaste bilderna jag publicerat!

2008-04-09 @ 19:00:16
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Amelie i USA

Vad och var ska du läsa till hösten?

2008-04-09 @ 19:03:37
URL: http://amisiusa.blogg.se
Postat av: Bells

Amelie: tänkte läsa lite franska på SU innan jag sticker till Paris och Sorbonne :)

2008-04-09 @ 19:52:58
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback