åre

Oh well
, jag kom hem ifrån Åre med alla benen hela och med en brunbränd hy. Ni hörde rätt. Alla inbitna Åre-besökare vet att det nästan alltid är snöglopp och jävligt, men det är ju visserligen alltid en ursäkt att åka tidigare till after skin och dricka glüwein. Men i år, då var det strålande sol, perfekt kall snö och bra backar. Det var som i Alperna när man sätter sig efter lunchen och gassar i solskenet utan jacka.

Åreveckan bestod av födelsedagsfirande (19 stora år), goda middagar på Weséns och Dahlboms, som antagligen har världens bästa mojitos. Det blev mycket skidåkning uppe på toppen för min del och lite tragglande i skidskola för Chris, som vid veckans slut susade förbi mig ner för backarna. Som vanligt blev det after ski och bastubad. Mysiga hemmakvällar och lite för mycket vin. En perfekt vecka med andra ord!


image610
Titta, en michelingubbe på toppen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hörre du! Snygga Skidbrillor! ;)

Postat av: Bells

Sarah: Tack! Du ska bara se hur fräsig jag är när jag har dom på mig! ;)

2008-04-01 @ 22:03:36
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback