18 månader

Fredag hela veckan känns det som. Det känns inte som vi går i skolan längre, men självklart gör vi det. Högen med läxböcker på mitt skrivbord vittnar om det. Däremot är det svårt att tänka på filosofer eller textkommunikation när solen skiner. Något som är så mycket lättare att tänka på är att jag och min karl har varit tillsammans i ett och ett halvt år idag. Förra året hade vi en mysig picknick i solen men i år blir det middag och sedan bio; Things we lost in the fire. Det är då någonting speciellt att sitta i biomörkret med popcorn.

Korrekturläste nya Forum Magazin nyss, så för er MUF Stockholmare där ute kan jag avslöja att det blir ett ruggigt bra nummer. Ut och lek i vårnatten nu, det ska jag i alla fall göra i mina strumpisar och vippkjol!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Du har en superfin kropp ju (såg bilder längre ner). Får man fråga något som privat som vad du väger?

2008-04-05 @ 00:54:47
Postat av: Bells

Alexandra: Tack! Visst får du fråga någonting privat, men jag kan tyvärr inte svara. Jag väger mig nästan aldrig, jag tycker att siffror är oviktigt. Men jag är ca. 164 cm lång och väger kring 50 kg, skulle jag tro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback