torsdag

Jag hatar att vara sjuk. Och jag hatar ännu mer att min förkylning sätter stopp för alla dekadenta utsvävningar jag skulle vilja ägna mig åt. Ännu mer hatar jag förkylningen sedan jag såg Klasson glimma på Stureplan.se från Laroys Decadance-night igår. Inte för att jag vill slingra mig om Matthias utan snarare för att jag också vill vara ute och ta pulsen på nattlivet. Jag vill inte ligga hemma och snörvla mer.

Dagens plus var i alla fall en kort skoldag och lite mer verkställande av planer inför nästa vecka då Sarah fyller 18 år. Det är många som fyller år nu. I måndags var det Sofia som vi sjöng för, och idag fyller Thea och Elma år. Imorgon är det fredag och om inte dansen ikväll gör mig ännu sjukare ska jag minsann också kämpa mig iväg på stilettklackarna bara för att jag dör av tristess om jag måste ta det lugnt en kväll till. Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: klasson

DET VAR HAN SOM SLINGRADE SIG OM MIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback