torsdag

Hösten i allmänhet brukar göra mig deprimerad men sådana höstdagar som det var idag gör mig bara lycklig. Precis lagom kyligt utomhus så att jag kunde ha min napoleonjacka och strålande solsken. Vilken härlig dag!
Sedan fanns det självfallet en massa andra glädjemoment under dagen. Så som en tur på stan som resulterade i att den underbara kappa som jag tidigare hade sett och fått svaret att den aldrig mer skulle komma in fanns nu hängandes framför min näsa i rätt storlek! Jag fick även chansen att umgås lite med flickorna på stan samt en massa hysteriskt fnittrande i skolkorridorerna.
Efter skolan övade jag även lite på min engelska (eller snarare att förstå andras engelska) genom att hänga med Mr.Miller och hans brittiska vän Hadrian (?). Ett himla sluddrande men en aning söt var grabben. Lyckligt upptagen som jag är så lämnade jag över raggandet till Empan.

Imorgon är det fredag och som vanligt lockar helgens planer. Bloggen kanske blir lidande men snart kommer en större uppdatering med lite bilder också på alla mina nya fina inköp. Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback