torsdag

Åh vad jag älskar att ha korta skoldagar och torsdagar är precis en sådan dag. Mötte Johan vid tunnelbanan imorse och kombinationen av en god natts sömn och ceriserosa strumpisar gjorde mig på strålande humör och dagen förflöt i samma anda.
Vi har äntligen tagit tag i allt kring studentskivan och det var jättekul att titta på lokaler och diskutera priser. Plötsligt känns allt så verkligt: jag ska ta studenten. Dock verkade klassen mindre taggade på flak, så istället lutar det åt den ultimata kombinationen: "journalistslynorna + en jurist".

Efter skoldagens slut trippade jag runt på stan för att leta skinnstövlar, kappor och höstiga klänningar. Hem med mig fick jag två klänningar från H&M, benvärmare med volang och en superstor stickad halsduk. Dock inga stövlar, men på lördag tar jag upp jakten igen.

Veckan har bara flugit förbi och nu står helgen inför dörren igen. Imorgon åker jag till Uppsala för en blixt visit och på lördag blir det Håkan Hellström för hela slanten plus utgång. Det ser mycket mycket bra ut, om vädret fortsätter att vara på min sida det vill säga! Och ikväll blir det modernt, skönt!

Kommentarer
Postat av: Jade

Planera en riktigt riktigt grym skiva, det ar ni varda! Jag saknar dig Bells!

2007-09-06 @ 17:13:31
Postat av: Josefine

Det ska regna på lördag. Josefine är inte jätte taggad på att följa med på Håkan - som hon faktiskt inte tycker så bra om, egentligen.
Men vi får se... ^^

Postat av: Klasson

hell yeah för flak!

2007-09-09 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback