tisdag

Usch, jag tror att jag håller på att bli förkyld. Än så länge så har alla runt omkring mig snörvlat men jag har klarat mig galant men imorse satt halsontet minsann på sin rätta plats och jag kände mig allmänt risig. Trots det duschade jag och tog mig iväg till skolan för att upptäcka att dagens enda lektion var inställt. Det resulterade i en mycket trevlig fikastund på mocco med klassisar och sedan lunch med Josefine då jag åt en mycket höstig murkel och kantarellsoppa.

Som vanligt när man umgås med Josefine blir det många intressanta diskussioner och dagens ämne var väl egentligen dumma politiker och sektkänslan i ungdomsförbunden. Kanske tabubelagt att tala om som medlem i ett men det finns mycket att diskutera och analysera.

Skönt med ett avbrott i vardagen trots att det alltid känns lika hopplöst att inte ha lektioner utan bara glida omkring. Dock har jag en hel hög med skolarbeten hemma på skrivbordet samt en höstinventering att göra av garderoben, så so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback