pojkar och flickor, hör ni mig?

Jag har hittat en ny guldgruva. Som vanligt är jag sist på tåget men äntligen har jag upptäckt SVT:s internetarkiv där man kan titta på gamla och nya program, alldeles gratis. Så jag har precis roat mig med att titta på Sveriges, eller kanske världens snyggaste just nu levande rockstjärna - Thåström. Eftersom karln är så otrolig medieskygg får man ju knappt aldrig läsa, ännu mindre höra vad han har att säga så det var riktigt trevligt att se den halvtimmeslånga intervjun från 1999 som fanns upplagd. Ja för alla som känner mig där ute vet att jag är absolut galen i allt som har med denne man att göra.

Titeln på dagens inlägg är lånad från "Miss Huddinge -72" av Thåström.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Har du sett porrbilderna han tog innan han slog igenom? hehe

2007-09-28 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback