onsdag

Vilken dag! Jag är helt slut men har ändå ett leende på läpparna för den här dagen var nog en perfekt blandning av det mesta även om jag var en aning butter imorse. För idag har jag lufsat runt i skogen med orienteringskartan i högsta hugg. Jag var mycket negativ mot idéen men det var ganska mysigt att jaga runt bland snåren i en timme - motion + frisk luft är en hejdundrande kombination. Plus att nu fanns ett mål med joggingen också - något som jag annars saknas. Sedan har jag även varit på Teater Högskolan med litterära gestaltningen och sett Mia Björnes examenspjäs om fascinerande Lou Andreas Salomé som jag nu i efterhand har insett var en av Europas viktigaste kulturella personligheter under tidigt 1900-tal. Hur som helst, superintressant! Föreställningarna pågår bara veckan ut så vill ni känna er lite kulturella så pallra er dit, det är gratis!


Kommentarer
Postat av: Klassí

Den var inte intressant, jag såg allt hur du satt och gäspade ;) (i takt med mig)

Postat av: Bells

Klassi: det var visst intressant och rolltolkningen var fantastisk. förövrigt var det riktigt intressant när hon pratade med oss efter :) bara för att vissa av oss är en aning kulturella ;)

2007-09-12 @ 22:26:14
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Klassí

blablabla...

2007-09-13 @ 08:21:12
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Fitch

Som att det är någonting positivt med att vara kulturell.

2007-09-13 @ 16:12:05
Postat av: Klassí

Fitch, eh ja!

2007-09-13 @ 16:32:03
URL: http://e1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback