måndag och dags att svira

image483
Foto: Kate Moss, IMG

Ikväll är det dags för jobb och för att gå ut och svira litegrann. Det vankas inspark för Östra Real och det ska rapporteras till skoltidningen. Så snart ska jag ge mig iväg med blocket i högsta hugg för att tillsammans med mina pinglor fixa ihop ett mingelreportage. Ganska intressant att reflektera över att för två år sedan var jag enormt förväntansfull inför insparken: middag, förkrök och defintivit nya kläder. I år sitter jag hemma i pyjamas fortfarande utan en aning om vad jag ska svida om till, och utan de där nervösa fjärilarna i magen. Däremot så är jag lite smått pirrig för Armans skull, då det här är hans första tillställning som elevrådsordförande.
Synd bara att min förkylning tar livet av mig, men ingenting som inte ett glas vin eller två kan hjälpa. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback