lördag

Det har hellregnat i snart ett dygn - utan uppehåll. I Uppsala regnar det säkert än, det gjorde det konstant medan jag var där men visst är det något speciellt med att somna till smattrandet? Jag tycker det i alla fall.
Imorse vaknade jag som en prinsessa med precis lagom mycket sömn i kroppen och fick ägg och bacon till min frukosttoast, mumma. Sedan tog jag tåget tillbaka till huvudstaden och ställde in stövelshoppingen då jag inte hade något paraply. Istället köpte jag Desperate Housewives säsong 2 på DVD-box och åkte hem för att äta lammytterfilé till lunch.

image477
Håkan Hellström, förra året på Grönan



Nu lyssnar jag på Håkan och försöka tagga till för att bege mig ut i regnet och mot Gröna lund. Efter det, om jag inte är allt för dyblöt så blir det utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback