dags att ställa sig i skamvrån

Verkligen, jag skäms. Jag måste ha legat under en filt eller något de senaste dagarna - avskärmat mig helt från samhället för jag har missat två enormt viktiga händelser. Jag har helt missat att det var dags att rota fram de röda plaggen ur garderoben idag för att protestera mot det som händer i Burma. Jag vet självfallet vad som händer i Burma, så mycket har jag hängt med men inte att det var manifestation idag på Medborgarplatsen kl. 17 eller dagens klädkod. Det andra jag har missat totalt är att TTA spelar ikväll på Debaser, något som jag hade velat se. Väldigt gärna faktiskt.

Nu vankas middag och sedan blir det utgång på ingång. Inte dansandes svettig till Koka-Kola veins utan snarare lite vindrickande med klassisarna på södermalm. Inte helt tokigt det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback