torsdag

Efter att ha segat sig igenom hela morgonen var det ganska skönt att vakna av en kalldusch i skolan. Vi diskuterade nämligen det nya "larmet" som Metro gick ut med: Facebook äger rättigheterna till våra bilder. Oops, kan man tänka. Men helt ärligt, har vi inte vetat det hela tiden? Jag vet sannerligen att det jag skriver här idag i min blogg kan ligga på en framtida arbetsgivares bord som kanske inte alls sympatiserar med mina tonårsskriverier. Så är det bara. Internet är lurigt och kontrakt är desto lurigare.

Idag har jag pluggat etik och moral och bakat muffins, nu väntar bara packandet inför lovet som startar i Uppsala. Det ska bli så fruktansvärt skönt att bara ta det lugnt för just nu är jag så trött att jag nästan ser i kors, och det är inte nådigt. Annars är jag lite avundsjuk på alla som ska ut och svira i världen, så som Lova som ska göra Rom. Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback