tisdag

  

Skinnkjol: Gina Tricot
Vitt baslinne: Filippa K
Tröja: American Apparel
Strumpisar
Ankelboots
Skepparkavaj
Pashminasjal
Pärlörhängen
Nitarmband

Ojojoj, så kom det upp en dagens också. Kanske för att jag kände mig lite extra snygg idag och på lite extra bra humör eftersom jag inte hade någon värst lång lektion utan fick springa omkring på stan istället. Inhandlade en ny basker då jag efter ett smärre missöde i helgen har bränt ett stort hål i den gamla.
Nu vankas höstprommis med Vici runt Mälarhöjden och sedan blir det nog thé i mängder, Dawson's Creek och House på TV. Inte alls illa det.
Och så dagens shout out till MUF som enligt utsago har skickat brev till 50 företag i USA och berättat om vårt nya företagsklimat i Sverige samt delat ut en liten inbjudan att komma hit. Så håll tummarna nu!


Kommentarer
Postat av: Klasson

fet diss på kjolen! ;)

2007-10-16 @ 17:35:29
Postat av: Bells

Klasson: jag tycker att den är fruktansvärt läcker, din lilla skolkare ;)

Postat av: Sarah

Jag gillade kjolen, för engångsskull är vi överens!

2007-10-16 @ 19:09:43
Postat av: Bells

Sarah: chockerande!

2007-10-16 @ 22:23:12
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Vici

Tack för trevlig prommis:D Mälarhöjden runt en perfekt höstdag var underbart:D

2007-10-17 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback