tisdag

Jag har blivit något otroligt lättskrämd, och det stör min skönhetssömn. Att drömma om the Terby (läs Lunar Park av Bret Easton Ellis) och sedan vakna kallsvettig är ingen höjdare. Heroes ger mig också mardrömmar, precis som Desperate Housewives. Otroligt töntigt men sant.

Jag tycker väldigt mycket om tisdagar - korta skoldagar vilket ger mig mycket tid att plugga på samt jag hinner gå en runda på stan utan att få magknip för att jag har så mycket annat mer vettigt som jag borde göra. Så dagens tur på stan resulterade i ett lackat nitarmband från Accessorize, ytterligare ett nitarmband från Punkt Shop samt en ring med en gigantisk lila sten från Lindex. Ganska hypat och förutsägbart men lika förbannat fint för det!

image486

Nu ska jag övningsköra och sedan svettas lite mer över att jag har ca. 11 000 tecken för mycket i mitt religionsarbete. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback