söndag

Sitter och lyssnar på Bittersweet Symphony med the Verve, vilket känns ganska passande dagen till ära. Jag mår som jag förtjänar med andra ord. Det känns ungefär som om någon har kört över mig med en ångvält samt att jag har blivit en inrökt böckling. Men jag hade fruktansvärt kul igårkväll så konsekvenserna får jag ta! Att dansa galet till Spice Girls, Backstreet Boys och Five är inte helt tokigt. Däremot är jag överlycklig över att jag slipper bära brun läppenna om vardagarna.


image487
Ungefär såhär sliten känner jag mig idag, dock ser jag inte lika trashigt glamourös ut som Cory Kennedy
Foto: Cobrasnake


Sitter och tampas med en novelluppgift till litterära gestaltningen och jag tycker själv att min idé är bäst och att allt flyter på. Däremot hatar jag själva novellen i sig. Usch, jag hatar att omarbeta saker och ting. Jag är blind för mina egna fel.

Hur som helst, ytterligaren en toppen helg. Hoppas ni också har haft det bra i höstrusket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback