sju dödssynder (sanningar) om mig

Jag tror att jag har någonting otalt med min favoritasiat för nu har Josefine bett mig blotta mina sanningsenliga sidor och lista sju sanningar kring mig och mitt liv, so here we go:

1. Jag är extremt blyg, men lyckas oftast dölja det ganska bra genom att låta munnen gå i 120.
2. Jag hatar svek mest av allt och är därför benhård: människor får bara en chans.
3. På senare tid har jag blivit läskigt beroende av att spela Tetris på mobiltelefonen.
4. Skulle jag inte träna skulle jag antagligen vara lik en knubbsäl. För er som kände mig i fyran, ni vet vad jag menar. Annars äter jag allt som faller mig in - men nyckeln är att dansa regelbundet.
5. Jag har någon slags sjuklig fobi för att bli illamående.
6. Jag är tokbesatt av Thåström - han är min gud.
7. Jag blir lätt beroende av saker, men har inget problem med att bryta mina vanor.

Här ska ingen tvingas till att blotta sig offentligt, men ni som känner er manade får gärna fylla i sju sanningar om er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback