onsdag

Mitt i veckan men inget partaj för min del inte. Idag har jag både haft prov och redovisning i skolan samt faktiskt ansträngt mig på idrotten så jag släpade mig upp på löpbandet för att svettas en stund. Under kvällen försökte jag bli kvitt min telefonskräck genom att ringa runt till MUF Söderorts medlemmar när vi intresserade samlades på moderaternas högkvarter. Största chocken blev diverse gamla namn jag känner igen samt att det faktiskt gick att ringa tillbaka till numret som vi ringde ifrån. Vad hände med växeln? Vad gör egentligen receptionisten? Och brukar Reinfeldt och Bildt busringa Sahlin därifrån under vinstänkta nätter? Många frågor väcktes men alldeles för få fick ett svar då jag jäktade hem för att dricka thé framför Heroes på tv.
Imorgon väntar en härlig läsning av Alex Schulmans alla gamla blogginlägg för att förbereda mig inför intervjun samt redovisning i mediekunskapen. Men snart gott folk är det lov!

För er som inte läste Niklas Wykman på DN Debatt imorse så kan ni göra det
här!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Läskigt att han ringde till MIN telefon, varför kunde han inte ringa till någon annan... typ Markus?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback