måndag

Vad en bra helg kan göra för ens humör! Jag var tvungen att gå upp supertidigt imorse men har ändå strålat hela dagen. Tröttheten finns där, men maskeras av ett brett leende som blev ännu bredare då jag träffade Josefine Thelins för lunch. Jag tycker om att träffa vänner så, för under lunchen är man sällan stressad. Äta bör man annars dör man, som man brukar säga.

Sedan blev det en sväng till den Zen buddhistiska centrat på Östgötagatan med religionskunskapen också där jag tog en powernap under meditationen. Jag menar självfallet inte att inte visa respekt för religion - men är man konstant speedad under dagarna är det svårt att inte vara nära att falla i sömn där man slappnar av.

Ikväll blir det Kühlers igen, ska bli skönt att röra på sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback