lill-lördag

Suck vilken skoldag. Då jag är en latmask eller snarare att jag inte vill riskera att få ett psykbryt in public så avstod jag från idrotten då det gällde att jogga Djurgården runt och har helt enkelt mest vandrat omkring i skolan hela dagen. En liten avstickare till Mocco också där jag drack en chailatte i min ensamhet och filade på ett novellprojekt.

Idag är det lill-lördag och även om Heroes i TV-soffan lockar så ska jag ta och pallra mig iväg för att fortsätta att fira Sarahs 18årsdag(vecka). Det blir utgång för hela slanten. Synd att det infaller så olägligt bara för imorgon beger jag mig till Uppsala för att fira 1årsdag med pojkvännen och sedan åker vi till Djurås på fredag och jag hade gärna haft lite extra energi. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback