tisdag

Produktivitet önskar jag var mitt nya ledord och idag har jag så smått smakat på hur det ligger i munnen. Ganska tungt måste jag säga. Åkte till skolan alldeles för tidigt imorse för att köa utanför skolsyster i 40 minuter innan jag fick ta bort mina stygn på ryggen. Efter skolan tackade jag nej till alla mysiga erbjudanden om shopping och fika för att jäkta hem, skriva loggbok till projektarbetet, svara på en massa frågor om Mellankrigstiden i Japan och Kina, övningsköra samt starta en ny blogg. Ja, inte för att skriva i varje dag utan för att lägga upp mina noveller i. Tanken är att jag ska skapa en läsarkrets som kan komma med konstruktiv kritik. Så om någon skulle vara intresserad att läsa så kladda en kommentar här nedan.
Nu väntar bara (?) filosofi, sy fast knappar på min kappa, planerna middagen inför lördag samt sortera in nytvättade kläder i garderoben.

Livet är bra tungt ibland och jag blir helt matt av att bara läsa inlägget här ovan.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Josefine vill, Josefine vill!

Postat av: Anonym

vad är adressen till den bloggen? hoppas du inte slutar skriva här, du är otroligt duktig!

2007-11-20 @ 18:52:58
Postat av: Katrin karoliina

jag är intresserad av att läsa!

2007-11-20 @ 22:15:21
URL: http://katrinkaroliina.blogg.se
Postat av: Anonym

VAd är det för PA??

2007-11-20 @ 22:29:01
URL: http://beingright.blogg.se
Postat av: Bells

Alla intresserade (förutom Josefine för dig träffar jag på lördag) kanske kan maila mig på [email protected] så mailar jag tillbaka bloggadressen? Allt detta trassel bara för att jag vill veta att ni är intresserade på rikigt. Mitt novellprojekt är min nya älskling och det är ingen som ska få peta hur som helst på ;)

2007-11-21 @ 19:53:02
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Vici

Jag vill också läsa:D

2007-11-21 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback