tillbaka i huvudstaden

Ja, det har hänt en del sedan sist. Jag är sämst på att uppdatera när jag är ledig men here we go:

I onsdags var det som sagt dags att gå upp tidigt och med morgongruset fortfarande i ögonvrån åka bort till Frihamnen och Magasin 5. Om ni har turen och få en bild senare så ser det i alla fall ut som något hämtat ur en Beck-film där. Alltså ingenstans en liten flicka vill befinna sig när det är mörkt, men jag hade tur och hade Johan och Empan i sällskap. Intervjun med Alex Schulman gick bra, mycket bra och karln var förvånandsvärt trevlig och artig. Jag som var skräckslagen insåg ganska tidigt att min räddsla var obefogad.
Passade på att strosa runt på stan ett tag innan jag och Chris tog tåget till Uppsala. Firade att CSN-bidraget trillat in på kontot genom att köpa den hypade lack/nitväskan från Gina Tricot. Resten av eftermiddagen ägnade vi åt att dekorera inför kvällens halloweenfest och skära pumpor. Efter "läskig" mat och rödvin tog jag, Billy och Chris bussen in mot stan och medan grabbarna drack öl så mötte jag upp
KlassonLounge för en drink för mycket och tjejsnack. Kvällen fortsatte en sväng på Firman därefter med Viktor och pojkvännen.

Idag har jag haft ont i huvudet och ätit väldigt god mat samt diskuterat vett och etikett när det kommer till sms tillsammans med Nicholas. Nu väntar en tv-kväll i soffan för att återhämta mig. So long!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Då är vi ytterligare två i bloggvärlden som lagt vantarna på den väskan. Helt underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback