söndag

Jag var inte så glad i mitt förra blogginlägg, det kan jag erkänna men dagen tog en finare vändning i alla fall. Dock har jag drabbats av bihåleinflammation misstänker jag - men det är bara att bita i det sura äpplet.
Igår blev jag och Chris utkickade ur huset för att Maria skulle ha tjejmiddag så vi laddade upp med Buffalo Wings och Heineken O'Learys innan vi såg
Elizabeth - the golden age på bio. Mycket popcorn och en bra film = bra kväll. Sedan var tanken att vi skulle träffa Lova som gästade Uppsala för utgång med hennes flickor men så blev det inte. Sängen kallade och sova blev det.

Idag mår jag bättre. Det är Fars dag och det firas med 3-rätters hemma hos oss, så nu ska jag äta middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback