shoppingsug

Sitter och lyssnar på Shotter's Nation-albumet av Babyshambles och surfar runt på internet efter inspiration inför morgondagens shoppingtur med Josefine. Om man inte räknar Roberto Cavalli for H&M har jag inte handlat mycket på den senaste tiden men imorgon hoppas jag på tur i butikerna.
Är sugen på en vippig kjol, kanske något paljettigt till framtida utgångar och en ny cashmerekofta för min gamla svarta börjar bli sliten vid det här laget. Ska det fortsätta snöa såhär känns en mössa som en bra investering också. Antagligen kommer jag komma hem med helt andra ting, det brukar bli så. Sedan borde jag öppna ögonen efter i ögonfallande plagg också. Det är snart dags för mig att ha middag med temat "släpp ut ditt inre djur" och då syftar jag på den inre hemliga personligheten man har. Det är dags att släppa ut mitt inre och betydligt mer dekadenta djur!



image501
Sasha Pivovarova.
Foto: IMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback