onsdag

Jag känner mig förslappad. Vad hände med all överskottsenergi från förra veckan? Well, imorse tog jag en sovmorgon innan MSU-mötet i biblioteket då vi planerade vår kampanjvecka och andra events. Som vanligt var det mycket, med betoning på mycket skratt och flams. Men trevlig.
På tok för mycket plugg de närmsta veckorna vilket resulterade i ett smärr break down igårkväll då jag hyperventilerade över prov, inlämningsuppgifter och nyårsångest. Är det så konstigt att vilja fira en perfekt nyårsafton? Förra året var snudd på perfektion men i år så smäller det. Förhoppningsvis.

Egentligen vill jag baka pepparkakor, göra glasyr och dricka glögg framför TV:n men nu väntar dramadialoger och novellskrivande. Religionsboken kan ju gå och gömma sig eller något. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback