lördag

Det är helg men den riktiga helgkänslan har inte infunnit sig än, vilket är mycket konstigt. Annars känner jag inte igen mig själv idag. Jag övningskörde med pappa på förmiddagen och trots att jag la i växlarna perfekt (något som aldrig tidigare hänt) så gav jag upp på det där med bil, fällde ett par tårar och vägrade köra mer. Det kändes helt enkelt inte bra. Såhär i efterhand har jag ingen aning om varför jag blev så upprörd över bilkörningen. Sedan tog livet en helt annan vändning och jag åkte hem, duschade och slängde på mig höga klackar, blev på toppen humör och åkte in till stan med Chris. Bytte min vippiga klänning och köpte ett fodral på American Apparel som nyöppnade sin butik idag. Sedan mötte vi upp älskade Josefine för fika på L'Angolo. Eftermiddagen avslutades med en promenad till Slussen i mörkret.
Dagens humör har alltså mest liknat en berg-och-dalbana och just nu är jag rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback