fullspäckad tisdag

Det är kallt, både ute och inne. I natt fick jag sova med mjukisbyxor, munktröja, linne och raggisar för att inte frysa ihjäl. Idag hann jag inte inse att det var superkallt ute och glömde således att sätta på mig dunjacka. Med andra ord förfrös jag mina ben i tunna strumpisar. Lunchade hemma hos farmor idag och diskuterade Neville Chamberlain och mellankrigstiden. Sedan kom Chris och vi åkte hem för plugg av religionskunskap. Därefter bar det av till "högkvarteret" och CK för årsmöte med MUF Söderort som är precis nystartat. Sitter nu som ledamot i styrelsen där. Kul! Nu väntar Ugly Betty, snacks och pussar. En perfekt avslutning på en hektisk dag! och ps. jag fick fina presenter från Paris av pojkvännen.


Kommentarer
Postat av: Erika

Intressant blogg. Ha de!

Postat av: klasson

nuttinutt ;D

2007-11-27 @ 22:19:02
URL: http://e1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback