framtidsfredag

Vad ska du bli när du blir stor? Jadu, den frågan kräver ett svar, och relativt omgående också. Framtidsångesten har golvat mig totalt idag då jag besökte SACO-mässan i Älvsjö. Superseriöst. Supermycket information. Och superframtidsångest. Plockade på mig broschyrer från Sthlms universitet, Uppsala universitet, Göteborgs universitet och Södertörns Högskola. Har bläddrat litegrann i katalogerna och jag vill vill vill verkligen gå på JMK i Stockholm. Det ser ut som om jag borde boka in ett möte med SYV nästa vecka. Suck.




image504
Helst av allt vill jag gå på gymnasiet hela livet.
bild: Cory Kennedy & Taylor Warren



Nu är det i alla fall helg! Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt inför morgondagen och imorgon (lördag) blir det middag och party hos mig för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JMK, är det journalist högskolan?

2007-11-24 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback