en sista suck av frihet

Söndag, och lovet sista dag. När jag reflekterar över vad jag egentligen gjort under dessa dagar av frihet slår det mig att jag mest har försökt vila upp mig, kurera mig - vilket resulterade i en rejäl förkylning. Som vanligt är det farligt att slappna av och sänka garden för det är då som bakterierna attackerar. Så de sista dagarna har jag varit i Stockholm och ätit mycket god mat, plöjt igenom Al Pacino-filmerna man kan samla med Aftonbladet och haft ett hiskligt långt Risk-maraton som påbörjades med Vici och Sebbe som snart åkte ut, och ifall ni är intresserade så slåss jag och Chris fortfarande om världsherraväldet. På det stora hela har jag haft ett ruskigt bra lov, och är relativt taggad inför sluttampen i skolan nu innan jullovet tar vid. Den kommande veckan blir det frilansjobb på schemat. Och nu ska jag faktiskt ta och stänga ner datorn och ta tillvara på den sista sucken av frihet som lovet har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback