TV-junkie?

image390


Hjälp, jag har blivit en riktig soffliggare på senaste tiden. Visserligen har jag tidigare alltid dansat men nu när det är slut för terminen har jag bestämt mig för att ta det lugnt veckan ut och sedan börja lufsa i löpspåret från och med nästa vecka men ändå. Jag är på väg att bli en riktig TV-junkie. Saknaden efter OC måste fyllas och jag har den optimala tablån för att lindra min abstinens. Vi talar om Anna Pihl, House, Men in tree's, Ugly Betty, Desperate Housewives... det är inte likt mig. Plus att idag bakade jag supersmarriga muffins också med hallon, havregryn och kokos. Men men, jag ska bara ta det riktigt lugnt den här veckan för utan träning blir jag som ett litet monster, och jag menar det. Får jag inte ut min överskottsenergi klättrar jag på väggarna, och tro mig, det är ingen vacker syn.

Kommentarer
Postat av: Amis

jag är likadan vad det gäller träning. tv beroende är jag dock inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback