tisdag

Slitig tisdag. Eller egentligen inte, men jag har mest lallat runt i skolan då alla lektioner tycks vara vigda åt eget arbete och har man ingenting att pyssla med blir man förpassad till caféterian och kycklingklubborna till lunch. Men att allt känns så slitet idag är delvis för att jag har sovit alldeles för lite och delvis för att jag blir jätteirriterad när min planering spricker. Den här veckan var det meningen att det skulle vara slutspurt, sedan skulle allt jobbigt vara över men bara för att några i min mattegrupp inte har läst på ordentligt har vi flyttat fram det tyngsta till nästa vecka. Jobbigt med matteprov dagen efter jag har latat mig på Hasseluddens Spa.

Jagade runt på stan med Josefine efter skolan och hann även låna lite böcker på stadsbiblioteket, mysigt. Nu ska jag snart slappa med
Drömfakulteten av Sara Strindberg i sängen och dricka lite thé men först måste jag fila lite mer på pojkvännens 18årspresent samt en morsdags-present. Vad ska man egentligen köpa till sin mamma på söndag? Att bara traska in på NK och köpa något känns så tråkigt och fantasilöst och min mamma har inte en lika stor faiblesse för lyx och flärd som jag har heller. Några förslag?

Dock känns livet ändå ganska positivt, det är trots allt snart sommar och jag är lycklig och välmående så jag borde inte klaga så bittert i bloggen varje dag, arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback