tisdag - oh boy!

Oh boy, vaknade utan halsont imorse! Eller ja, jag ignorerade det sista lilla raspiga i halsen och bedövade den och resten av min kropp med en Aspirin Extra Strong och knatade iväg till skolan. Premiär på älskade Missonin idag också tillsammans med min nygamla favorit Napoleonjackan och ballerinaskor. Mys.

Engelska-nationella gick som väntat alldeles strålande och sedan tog jag och Lova en sväng i den stora staden. Passade på att handla upp mig på diverse BUS-relaterade produkter då att lägga sig i dubbelgrillen inte känns så lockande när solen lyser utanför. Hann även starta jakten på födelsedagspresenten till min än så länge (men snart inte mer!) minderåriga pojkvän, ojojoj det ser ut att bli en kämpig resa minsann.

Ikväll blir det repetition på Vasa Teatern inför showen i helgen och jag är mer än taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback