telefonsamtal nr. 2

Dagens andra långa telefonsamtal blev med min favoritasiat på hela denna jord, nämligen Josefine som följer med mig till Zakynthos i sommar! Jättetrevligt att gnälla om växthuseffekten, skvallra och diskutera sista OC-avsnittet och erkänna att jag blev lite våt i ögonvrån när Seth och Summer gifte sig. Finare får man leta efter, samt det inger trotsallt lite hopp till oss med långdistansförhållanden trots att det bara är en TV-serie.
Känns förövrigt lite som om jag spam-bloggar idag men det finns så mycket att skriva efter en nästan fem dagar utan riktig bloggning, abstinensen ni vet.

Nu väntar hemmapedikyr, en dikt som ska publiceras och lite Vogue, puss!

Kommentarer
Postat av: josefin

men OC spårade lite lätt där mot slutet :) själva magin med serien försvann när Marissa (Mischa..) försvann. dock slår absolut inget, inget de första säsongerna!

2007-05-20 @ 22:57:24
Postat av: Sarah

ska ni gå till grekland eller? skippa flyget om det ska gnällas på växthus effekten :P haha eller ni kan ju alltid tågluffa, så kanske ni komemr ner sommaren 08. :P MOHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback