stormvarning?

Vaknade imorse av att det blåste något enormt ute - stormvarning någon? Hur som helst har en massa "fnösk" blåst in och lagt sig på min vita matta vilket betyder att jag måste dammsuga senare i kväll. Suck.
Efter att vi ätit långfrukost, bläddrat i tidningen och läst att min gamla grundskola ska bli friskola så begav vi oss in mot city i regnet. Första stoppet var Apollo där bokningsavgiften för vår Zakynthosresa i juli betalades och lite andra saker korrigerades, sedan hamnade jag och pojkvännen inne på Monki där jag föll för en short tee i vit bomull, synd bara att den inte fanns inne i small men en medium fick i alla fall följa med hem.

Grillen är tänd, tonfisken är marinerad och småpotatisen borstad. Efter middagen vaknas det kalas hos Lova alternativt filmkväll, arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback