smile like you mean it

image385



Såhär happyhappy vill jag också vara idag men det är svårt när man varken kan äta eller dricka på grund av den förbannade halsen. Sarah ringde mig och meddelade att hundratals människor har drabbats av ett elakartat halsvirus och att jag troligen också har fått det. Suck. Jag får hoppas att vår husläkare kan hjälpa mig imorgon om det här fortsätter.
Dock blev jag väldigt glad när jag imorse fick ett paket på posten från Bodyfarm med två mangodoftande hudvårdsprodukter för att recensera i bloggen. Mumma kan jag bara säga och det dyker upp en text om dessa imorgon för alla nyfikna.

Dagens bästa med att vara sjuk är att jag tillåts dricka all coca-cola jag vill samt titta på värdelösa dagsprogram, heja heja!


Kommentarer
Postat av: linda

vad använder du för parfym?

2007-05-14 @ 16:39:55
Postat av: Bells

Linda: olika för olika tillfällen men just nu är jag ganska hooked på "City Glam" av Emporio Armani och "Rocks" av Ralph Lauren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback