onsdagsbanan

Onsdagar har verkligen en tendens att vända från botten till toppen och vice versa. Imorse när jag vaknade var jag brutalt trött, min outfit kändes tråkig och luggen platt. Pallrade mig till skolan där Johans griniga humör drog ner mig ännu djupare, men sedan vände det. Kanske har det någonting att göra med att jag fick ett välförtjänt mvg i samhälle b? Eller kanske att jag fick ett mvg på engelska b-nationella? Eller kanske helt enkelt bara för att det var dags att rycka upp sig och fira att det snart är över. Och det gjorde vi. Ett gäng av oss hamnade på Kontoret där vi drack Starobrno och åt chilinötter. Vissa drack mer än andra, vissa välte stolar och andra fnissade högt skymda av den vilt växande plantan. Hur som haver, var det väldigt trevligt att fira lite lill-lördag (samt att all onsdagsspanska är över med Gittan).

Åkte hem och det kan erkännas att jag var lätt rund under foten för sussa en stund, läsa klart Gardells "En komikers uppväxt" och äta söndagsmat i form av ugnsstek och murkelsvampsås till middag. Titta på härliga Men in trees samt House med mammi och pappi. Hann även klämma in ett samtal med älsklingen också. Nu ska det sovas lite mer så jag är fit for fight imorgon och redo att sega mig igenom ännu en meningslös dag på Östra Real. Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback