mysdag

Idag har jag bara tagit det lugnt och riktigt myst. Världens superduperbästa pojkvän (jodå, efter att han tog hand om mig så duktigt igår samt åkte till Sthlm med min väska idag förtjänar han den titeln!) kom hit strax innan kl. 14 och sedan dess har vi bara latat oss. Riktigt skönt.
Ikväll väntar lite Ugly Betty och sedan sänggång för trots att jag mest sov igår och hela natten lång så är jag dödstrött och imorgon är det trots allt skoldag. För er som är intresserade av hur det gick med artikeln kan jag meddela att det gick strålande och att den nu är inlämnad till min chef och förhoppningsvis får ett positivt bemötande!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vart kommer den att finnas att läsa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback