måndag

Läste ett peppande inlägg om sommaren hos fröken Magnusson men inte blir jag mer taggad för det. Att det skulle duggregna idag då jag hade både min nya magtröja och mina nya röda esprandrillos var ju lagom lyckat. För att referera Erik från lunchen så tror jag också att meterologerna på SMHI imorgon kommer rapportera om att hösten är på intåg och att det inte blev någon sommar i år. Alla gnäller om växthuseffekten och ökad värme men hey, jag fryser ihjäl. Morr.

Måndag är aldrig speciellt inspirerande eller roligt men idag känns det ganska bra att ha satt igång med arbetsveckan och veta att det snart är fredag och en trevlig liten middag med mina fellow MSU Östra-medlemmar. Hoppas bara att det inte blir allt för kallt, så man kan gå med klänning utan strumpisar. Men väldigt trevligt ska det bli med mycket sång och glada miner.

Det här är verkligen slutspurten och nu gäller det att ge järnet. Hungrig som en varg är jag också så det blir inte att bita tag i geografin fören efter middagen men sedan gäller det. Efter den här veckans slut väntar bara slappa dagar och roliga aktiviter, oh joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback