lousy monday

Oproduktiv dag, vilket ger mig ångest. Det enda jag har gjort idag av värde var att bli skjutsad till läkaren, ta ett halsprov och få höra att jag inte är döende i strupcancer eller dylikt (ta i trä!) så nu slipper jag oroa mig i alla fall.
Det är dansshow i veckan på Vasa teatern och imorgonkväll är första repet på scen, jag börjar få lite fjärilar i magen minsann. Imorgon är det även sista delen på nationella engelska b-provet men det tror jag går alldeles strålande.

Jag borde sova, men jag vill egentligen bara ligga och bläddra i nya glossiga ELLE och drömma om sommaren. Sedan borde jag förstås börja fila på mitt nya artikelprojekt vilket förhoppningsvis bättrar på sommarbudgeten litegrann och så borde jag plocka undan alla kläder i mitt rum... men icke! So much to do, so little time som man brukar säga men ifrån datorn ska jag i alla fall. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback