kvällar hos Lova och sega söndagar

Igår kväll var vi hemma hos Lova och det gav mig en rejäl dos av flashbacks från när jag fortfarande gick i ettan på gymnasiet och vi hängde hemma hos Lova alla de där ljumma försommarnätterna. Drack boxvin, öl och rökte alldeles för många cigaretter. Andreas som dansade balett, Jonas med sina lockar och hur alla dansade på vardagsrumsmattan. Igår var det av ett mer lugnt slag hemma hos Lova med pistagenötter, salta pinnar och öl. Mysigt att lyssna på Bob Marley och prata. Fick även träffa en riktigt celibritet i mina Harry Potter fanatiska ögon - nämligen grabben som gör den unga trollkarlens röst i filmerna, haha! Kan även delge er informationen att jag är tydligen en hejare på att häva öl och vann över min pojkvän som annars är en hejare på sporten!

Idag var det desto segare att gå upp ur sängen trots tidig hemgång igår. Inte mycket av spännande slag idag utom en promenad i solskenet, en tripp till Skärholmen för att byta min Monki magtröja till en small och så ikväll ska jag bänka mig i TV-soffan inför de allra sista OC-avsnittet, jag kommer dö. Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det sista avsnittet var ju fruktansvärt bra! Summer var så vacker i sin brudklänning så att man ville ha den själv :P

2007-05-20 @ 20:35:54
Postat av: Bells

Anonym: Ja det var ett fängslande avsnitt, och jag kan erkänna att det blev lite vått i ögonvrån när Summer och Seth gifte sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback