klagomuren anfaller

Jag måste bara klaga lite innan sängen kallar (men först måste La Paz torka på naglarna). Jag är så himla enormt extremt trött på regn. Det borde vara förbjudet med droppar från skyn, i alla fall i slutet av maj. Nu vill jag bara strutta omkring i repsandaler och bara ben men istället måste jag tvinga på mig jeans och loafers för att klara väderleken. Jag vill ha det som i lördagskväll då jag gick i shorts fast klockan passerat 22-bläcket och inte ett uns av kalluft passerade mina ben. Och ska det envisas med att regna vill jag minsann att det ska vara mysigt sommarregn som vara i sisådär 10 minuter innan solen penetrerar molnen igen. Jajamensan.

Imorgon ska jag till frisören och jag är i valet och kvalet kring frågan att behålla luggen eller inte, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback