känner du pulsen, jag känner pulsen

image388


Känner du pulsen? Jag hoppas innerligt att publiken känner pulsen, rytmen och dynamiken i dansen för det gör jag. Två kvällar på raken har jag uppträtt på Vasateatern med linjen t4 på Lasse Kühlers dansskola. Vi dansade öppningsnumret Kill Bill, Tomb Raider samt Happy Feet i denna show med filmtema för att fira att det var 30 år sedan skolan höll sin första show.
Som vanligt var det fantastiskt att få stå under strålkastarljuset, känna adrenalinet rusa och nervositeten i maggropen. Sedan är det mindre roligt att sitta och uggla på teatern hela dagarna mellan repetitionerna men det får man leva med.

Ikväll var det meningen att vi skulle gå ut med dansgruppen och jag hoppas att de andra fick det roligt men själv åkte jag hem tidigt för att äta jordgubbar med mjölk och mysa i tv-soffan, det kan gå så när man är helt slutkörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback