hoho jaja..

Det är underligt hur mycket konstigheter det kan hända på en vecka men den här har nog tagit priset i alla fall. Hur som helst så känns det som om vårvindarna börjar vända nu mot sommaren och att livet kommer bli (ännu) lättare att leka framöver. Jag menar känn på det, nu är det inte långt kvar till sommaren inte och då smäller det!

CV är en knepig sak måste jag säga och frågan är om jag så himla gärna vill ha det där jobbet? Jag uppfyller inte direkt kriterierna som krävs i och med att jag är född som kvinna och inte som en individ med hår på bröstet men man kan ju alltid försöka. Därför har jag inte kommit längre än innan på det där med att skriva ett curriculum vitae utan mest larvat mig i telefonen, just typiskt. Nu ska jag nog ta tag i livet och hoppa i säng med Vanity Fair "the Green Issue" och hata växthuseffekten lite till. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback